Första dagen avklarad!

Sådärja! Somnade as sent i natt. Halv två. Min klocka ringde kvart i sju, sen stod jag i duschen i 45 minuter och försökte reda ut min frisyr! Höh, inte helt enkelt ... Sen fixade jag mig och därfetre käkade jag. Tog bussen och var där JÄTTE tidigt, så jag mötte upp med SarIS. Haha :). Sen tog jag mig till gustav. Där var en annan praktikant också, så vi fick hälsa på alla, typ en miljon namn. Och detta kommer gå åt skogen! Haha :D Hon jag gått med idag heter iallafall.... Fan jag har glömt det? Jo! Linda! :). Snäll och så. Så jag har vikt jävla massa kläder och så fixade vi två bord. Just nu är jag på barn, typ baby barn :). Så sött med alla kläder, och ja Jonas, klart man blir sugen.. Det söta är att Jonas vill ha barn mer än mig. (Nej vi tänker inte skaffa det, bara göra.. Hah).

Fick besök av Sandra filuren som slutade JÄTTE tidigt :(. Sen kom även älskling! <3 Jag gick på lunch vid ett och vid två var jag tillbaka, då började jag på ett annat bord. Plockat fram, larmat, vickt och klistrat på storlekar på kläderna är vad jag gjort idag. Riktigt segt, men har fått in lite rutin nu efter sex timmar! Haha... Vid fem gick Linda och vi blev "beordrade" att börja städa, jikes vilken tid det tar! Men jag var duktig, var inne på lagret och hämtade saker så jag fick fixa ihop lite förackingar som gått sönder och så, jo jag lyckades även sätta igång ett alarm, men lika snabbt som det var gjort, var det glömt med lite hjälp, tack! 18.00 var jag där ifrån och älskling och Mojje hämtade upp mig.

Blev asläppt hemma och åt medans dom var på Burlövscenter för Mojjes nya mobil klyddar, har jag inte redan haft denna diskutionen? :). Sen kom älskling och sen har vi bara tagit det lugnt, körde och hämtade upp Sara så körde vi till Ön så vi fick kolla ifall det fanns något annat pass vi skulle kunna ta, för vi kommer inte hinna till brädjympan, och det suger röv. Den är så kul :(, ska se om jag kan fixa skjuss till nästa gång, vill inte missa för mycket! Sen släppte vi av henne och sen bev även jag avsläppt och nu sitter jag här, med mål att jag ska gå och lägga mig såfort jag skrivit ett kort inlägg samt tagit bort det guldiga nagellack jag har just nu, gosh.. Nej, natti!
Smack !

Nya jeansen :) riktigt snygga och riktigt härliga !                    ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0