Bag in box för törstiga pojkar?

Hahah, är det inte rätt kul ändå, kanske bara jag som tycker det ^^.

Nej till något allvarligare, min tid! Eller den tiden jag inte har? Fast just idag är en dag då jag har hur mycket tid som helst, för mig själv. Vilket är jävlig najs helt ärligt :). I deserv it!

Kände inte att jag hade tid att blogga igår iallafall, kan berätta att jag aldrig vartit på ett enformigare arbete än igår iallafall. Jag fick inte ens vara med och plocka upp varor när dom kom... Iförsig väldigt sent! Men ändå, jag stod på lagert typ HELA dagen. Och plockade fram varor som sålts dagen innan, riktigt drygt! Så där sprang jag runt. Fick ungefär 20 papper och på varje papper var det kanske .. minst 50 varor och sen stod det artikelnummer, färg nummer, färg i text, storlek och antal varor.

När jag ÄNTLIGEN var klar. Skulle jag ta och hänga ut allt i butiken, gick rätt bra. Har börjat hitta bättre ^^. Och inte för att jag kan alla namn indelningar på varje avdelning (Artic, Rethink och någon till på bara dam!) Så det är typ klädernas kollektioner och så ska man hålla dem isär. Men börjar kunna se på ett plagg nu vart det hör hemma, jag är pro ;).

Lunchade med Sandra på subway, och hon skröt om hur hon hade varit tvungen att leta upp min blogg eftersom jag inte talat om den för henne? Duktig flicka :). Sen tyckte hon jag skulle skriva att dagens bästa var att jag lunchat me henne, jo det var mycket trevligt att inte behöva äta ensam och jag åt kyckling! Nu minns jag faktist inte när jag åt kött senast, men jag känner inte precis att det är ett måste, och så är det bra för miljön med tanke på alla sjuka transporter!

Oj vad jag kom av mig, men det bästa med igår var nog att jag fick reda på att Chrille, Jonas älsklinges PAPPA läser min blogg, HEJ CHRILLE :D. Haha lite halv sjukt, men precis som Chrille sa "ja, den är ju till för att läsas!" så har jag lite delade meningar om läsare. Det är trevligt att folk undrar och kollar vad man skriver om, men man kan inte heller alltid skriva exakt som man vill! Man vet ju inte vem som får för sig att läsa en dag :).

Och typ precis innan lunchen tog slut sprang vi bort på gottelisa iallafall, jag och Jonas hade bestämt en riktig mys och slapp kväll :). När jag slutat tg jag bussen hem till honom, åt lite klyftpotatis och sen körde vi hem till mig för att se hur det gått med tapen som skulle börja sättas upp! En vägg? Är inte det lite fattigt? Haha! Men det var iförsig den klyddigaste också.. Men det kommer bli jäkla snyggt! Tur att dom inte bytat golv, för då hade jag blivit riktigt avis, vårt golv är det fulaste jag någonsin skådat :).

Sen körde vi och handlade chips och dippa, så det avnjöt vi tsm med prisonbreak, sen körde vi och kollade in några lampor i slottsparken? Bara för Chrille hade beställt dem. Kom hem, och jag somnade i älsklings knä, ^^. Sen gick vi upp och la oss, slocknade dirr.


Vaknade sju, lite pigg, gick upp och kissade sen somnade vi om till typ nio, låg i sängen och bara tog det lugnt, vid tio tror jag gick vi ner och åt frukost. Sen gick vi upp och somnade igen, haha, sov till två. För jag vaknade och kollade på klockan och  bara skrek "KLOCKAN ÄR TVÅ!!" Sen var det full fart på oss båda, typ. Fast mest älskling, han skulle vara på jobb halv tre, muahah. Själv satt jag på golvet med gårdagens godis, mums. Allting onyttigt är så gott dagen efter! :D haha.

Sen nu sitter jag här hemma, blir lite konstiga staviningar emellanåt, skyller på att jag lagt ett lager nagellack som jag borde gjort  för några dagar sedan. Så jag ska väl bara ta det lugnt och fixa och dona lite. Pumpar musik och undrar hur längesedan det var vi var ute? Hade varit så härligt att bara komma ut och dansa lite. OHJA! HAHAHAHAHHA, Sara du vet han slibbiga killen vi ALLTID ser på Etagé? Han med svart hår som är sådär halv långt? JAG SÅG HAN PÅ STAN. Hahahahaha! Det är så synd :). Han är rätt äcklig! Fan att jag inte är 18, kul för Mini som blir det närsom ;). Det är väl inte ens 20 dagar längre! Lyckost! På tal som fest, vad händer idag Sara? Bidde det något?

Känns så sorligt.. vi träffades alltid innan, men man orkar inte nu med praktiken, tänk att vi jobbar (jag gör iallafall) längre dagar än de som får lön, fatta att jag jobbar gratis i två månader, i helvete att de ska vara glada för mig!

Och min datorjävel vill inte som jag vill, min externa hårddisk har försvunnit från datorn på något sätt? Så jag kan inte precis lyssna på någon nyare musik. Funfun! Jo blir Celines Because of you.. Den är så fin :).

"I'm everything I am because you loved me"

Funderar på om jag ska ner och läsa tidningen, städa och bädda rent på mitt rum, eller damsuga och torka golven. Tro det blir först nämnda. Men NU ska jag faktist läsa typ fem dagars missade bloggar. Lite drygt, men nu kanske jag hinner ikapp ;). Bilder kommer sen, !
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0