Don't know how to act

Har ni tänkt på hur mycket snygga kläder det finns ute nu? JAG GILLAR'T! Dock (som jag även haft en diskusion om idag) är jag snåååååål. Eller rättare sagt, jag KAN lägga band på mig själv. Men det är för jag vet att jag lätt skulle kunna spendera några tusen på det som finns ute nu, ja, jag gillar verkligen det som är nu. Riktigt hett. Och för att piffa till lite idag, handlade jag en spetstopp från Gina, funderar på en röd topp/kjol med. Fan jag vill nog ha den..

Orkar inte skriva något långdraget. Kan iallafall berätta att imorgon vid denna tiden är Siestan snart slut, vilket beytder att det kanske blir en marknad eller ett köpcenter, på Teneriffa. Najs! Men, jag har knappt börjat packa än, känner inte alls för att packa.

Idag hade jag velat gå ut och bara dansa järnet, fan det är verkliegn sånt humör. Även om ipoden går på högsta volym kan det inte ersätta ett proppat dansgolv, musik som gör att golvet gungar och ett jävla bra humör! Fan vad jag vill ut.
Skulle kunna dra ut ikv'll och sova på planet imorgon, hade varit så jävla bra, jag hade behövt det! Ut och dansa, dansa och DANSA! Ingen som vill ut? Jag är verkligen på att dra ut!

Igår var min sista praktik dag, wiho! Lite sorligt, alla sa att det var synd att det redan var slut för min del, kramade om mig och sa att jag var jätte duktig. Verkligen bra! Jag har trivts som fan, även om jag varit ett klyddebarn, och att jag inte har sju veckor utan bara sex veckors praktik, med tanke på ecksemen som förvärrats dramatiskt.

Var hos syster Carina (?) på skolan och pratade, ska prata med en kurator? Iallafall så kommer det väl mest bli prat om vad jag ska göra med mitt liv. Känns så jävla tråkigt, ... Pratade även med Nils min hudläkare i onsdags, vad var det jag sa? Jag ska börja sola igen.................................................................... Efter en lång och jobbig dag klippte Gummsi mig, med sällskap av både Måsen och Melle :). Melle och jag ska iallafall starta klubb så ska vi gå till Mås och prata ut om våra problem! Haha!

Träffade Saaara

Sen har veckan bara gått. Ohja, igår täffade jag Sara ^^. Vi åt på Jensen och delade som vi gjort innan, sen gick vi massor i stan och därefter hem till henne, där åt vi tacos på kvällen och sen såg vi idol och därefter blev det film och telefon prat med Sandra sötingen. Evigheter sedan! Hade mycket trevligt igår ^^. Ibland behöver man sådana riktiga mys kvällar. Tog bussen hem vid halv ett, och på bussen satt Annica! Henne tänkte jag på i torsdags och så hoppar hon på bussen på Gustav :D. Så vi hade en trevlig pratstund på bussen! Bestämde att vi får ses någon dag :).

Idag har jag typ, eller, jag börjar om, idag har jag inte gjort något vettigt. Gått på burlöv, gjort av med 200:- och nu ska jag egentligen packa, sen ikväll eller vid 18.00 så ska vi vara hos Nyman och äta tacos hela tjocka släkten! Alltså, Jonas släkt. Min släkt är liten, en XS!

Nej, nu ska jag upp och försöka få tummarna ur röven och packa.

Ha det bra alla här hemma, och det ryktas om att det ska bli -10 här hemma,
så försök att inte frysa ihjäl undertiden jag är borta! Själv hoppas jag på 25+...
Smack!

Kommentarer
Postat av: Caroline Hindmo ;D

Vivi! ha det toppen på Teneriffa, och njut av värmen åt mig också tack! :D det skulle sitta bra för mina kalla små tår, haha!

<3 pussss.

2008-11-24 @ 00:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0