Hemma?

Sitter hemma, ja, alltså på Emilgöranssons väg. Lustigt att kalla detta hemma. Det känns inte riktigt som mitt hemma hemma. Vi har trotsallt bara haft lägenheten i en vecka, exakt.

Igår kom iallafall soffan på förmiddagen och när älskling (äntligen) kommit hem så åkte vi iväg och "impuls" köpte en tv bänk. Exakt samma trä slag som vårt soffbord och det passar så fint in! Men man har inte vant sig än att man faktiskt KAN sätta sig ner i storrummet, utan det har hela tiden varit spring mellan kök och sovrum. Älskar vårt sovrum, så fridfullt. Köket för att det är perfekt. Badrummet är så fint och storrummet är så nytt! Alla andra vrår är man liksom bekanta med redan. Well well, det kommer, antar att soffläget kommer bli min bästa vän på Söndag, och sen dröjer det mer än en vecka innan jag har tid att hamna där igen. Nästa vecka blir hektiskt! Ser helt ärligt inte fram emot nästa vecka. Men när det väl är över, ohoooj så skönt!

Varit på Prenad idag. Kontrakt skrivet i ca 2 mån frammåt. Gaaanska bra. En hel del papper som sorterades. Om bara tre månader har jag varit där i ett år. Helt sinnes.


Hm, känns konstigt att skriva här med. Long time no see. Ska sluta upp nu. Slö surfa innan det är dax för dagens tredje arbete. Har en känsla av att jag ikväll kommer vara mega trött (är slut redan nu). Gick upp strax efter 6 imorse, för att koka ägg och enligt min tanke äta frukost tillsammans. När äggen kommit till kokning och allting är framplockat, då kläcker Jonas ur sig att han inte är hungrig och kan inte äta så tidigt på morgonen. Suck. Haha.
 

Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0