vetintevadjagskaskrivahär,förengångsskull.

Jag har mycket att skriva känns det som, men jag vet inte vad jag vill berätta, egentligen.

Idag hade jag tänkt sola, men shi fick jag! Det är typ +1 grad. Hm, inte så att man direkt blir sugen på att slänga på sig bikinin och lägga sig på marken att sola. Njäääääe. Brännan får vänta.. Typiskt bara när man har en dag som man verkligen känner sig ledig på! Egentligen är jag inte ledig, jag börjar jobba om 9 minuter, men ändå. Det är mitt enda jobb idag. Oftast har jag iallafall ett till, om jag har tur/otur, 2 till. Fick ju faktiskt förfrågan om jag inte ville/kunde jobba idag.

Myst runt i farmor Gisas filt i nästan två hela dagar såfort jag varit hemma, mysigt.

På Fredag blir det lunch med familjen, förhoppningsvis älskling också, på Sushi restaurangen i Limhamn, och på kvällen blir det något annat. Jag vet inte vart än bara ... Är sugen på att prova något helt nytt.

Nepp, nu ska jag jobba lite..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0