Fri som en fågel!

Jahapp, så var dagen kommen. Domme-dagen, haha nej, inte riktigt. Men idag är jag precis lika gammal som alla andra, älskling frågade imorse om det tillkommit någon rynka, neeej, tack för den kyssen! Även om jag mentalt alltid känt mig lika gammal som folket jag umgåtts med (största delen 90'or) så har jag ändå vetat att jag är inte så jäkla gammal. Men igår kom verkligeheten ikapp mig, jag är lika jäkla gammal som er andra nu. Och det känns ju sådär. Innan har vi legat på olika epoker i livet, jag har varit på ena sidan 20 och ni på andra (den gamla sidan om jag ska vara ärlig). Nu helt plötsligt är jag där också! Och DEN tanken är skum..

Denna sidan om tjugo betyder liksom flytta hemmifrån och bli vuxen på riktigt, allting innan har ju bara varit fejk, (man kan väl inte ens kalla det bonus?) haha. Men nu är verkligheten ikapp mig också. Ändå drömmer jag om att jag kör upp på klippor och fastnar med underredet så jag inte kommer någonstans, helt från ingenstans så kommer det två killar som puttar (!?) rätt bilen. Ja, fantasin är ju kvar iallafall!


Vi var och åt lunch på Nama i Limhamn, jag, mamma, pappa och Fifi. Älskling kunde inte komma ifrån jobbet tyvärr... Och efter sushin så blev det glass på lilla glassfabriken, och därefter körde vi till parken, jag vet inte vad den heter, men där satt vi och kollade på ankorna iallafall. Kom hem för ungefär en halvtimme sen, har ett viktigt mail kvar att svara på, sen har jag rensat upp. Också ska jag spela in ett nytt meddelande för helgen, SEN, är jag fri! Nu har jag dessutom inte mycket kvar på mailet :)


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0