Somwhere I lost myself?!

Alltså, vart har jag tagit vägen?! Hängde tvätten i bikini, och nu precis har jag gjort en matlåda på couscous, en tomat och gurka. Hm. Jo, slog in älsklings paket också. Fick ordnat ytterligare en grej igårkväll. Så nu har jag en paket, två upplevelser och funderar på något lärdomsaktigt. Well. Detta blir bra, känner mig nöjd, men det han gav mig kommer jag aldrig att kunna slå ju.. Tänk att han blir 21, han är VERKLIGEN på fel sida om 20 strecket. Gammal. Jag har en gammal pojkvän, tur han har en brossa, en yngre. Haha!


Har förstått på killarna han var ute med i föregående helg att de tyckte det var stark av honom att INTE göra något med tjejen som tydligen var rätt så på honom. Det var tom. en av killarna som helt ärligt lånade ut sin lägenhet till jonas och denna tjejen. Igår fick älskling höra att de andra tyckte det var riktigt starkt av honom att INTE gör något. Alltså då är ju min fråga, är man stark för att man inte är otrogen? När killkompisarna dessutom VET att han har ett stabilt förhållande? Är det värt att sumpa 5 år för ett ligg? Sånt blir jag ledsen över. Har folk inte högre tankar om sig själv? Oj, det låter ju verkligen som att något hände, men vad jag fått reda på har det iallafall inte gjort det. Varför skulle de det? Det handlar om tillit. Något vi inte har problem med. Just för att vi inte lägger händerna på andra ..

Idag ska jag iallafall jobba, har en matig bokning mellan 19-21. Men tror ändå dagen kommer att flyta på bra. Ska snart sätta i lite torrschampo och klä mig, kan inte jobba i bikini, tyvärr, såfall får jag nog skaffa mig ett annats sorts jobb. Och det är jag väl inte direkt intresserad av. Nej, något vettigt..


Smack ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0