RIO

Idag känner jag mig inte speciellt nerstämd, inte som jag gjorde i förrgår, eller igår eller när det nu var. Men visst, jag har inte direkt pratat mycket med någon här hemma heller.

Vi hade avskedsfrukost för flickorna idag, men de ska inte åka till himlen, de ska till Maggan! Och jag vill verkligen ner och hälsa på.. Sen körde Mallan och jag till Svågertorp. Handlade en burk färg och sedan blev jag avsläppt hemma. Och så hamnade jag här, såklart.

Ikväll bjuder jag Fifi och älskling på bio, Rio ska vi se. Såg trailern och den verkar inte rolig så, men säker väldigt fint gjord. Hoppas den är underhållande iallafall ;p. Och goda popcorn förgyller mer än man tror. Ska faktiskt bli väldigt kul. Det är ju detta som jag tycker om med att vara storasyster, att kunna ta med Fifi på lite grejer utan mamma och pappa är med.

Om 15 min slutar jag jobb för idag.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0