One way, or another..

Happ, fråga inte vad jag gör uppe vid denna tiden, kan man säga att jag var pigg när Jonas klocka ringt? Sov så jäkla gott inatt, nära varandra, lite små kyligt i rummet och så varmt mellan oss. Bästa sömnen på länge.

Skulle på begäran räkna ihop mina jobbade timmar. Tja, det känns helt okej att jobba ändå ju. Iallafall när jag får en lön för de vardagar (dock 1½mån) jag jobbat som motsvarar min telefonlön. Helt okej. Men jag förtjänar moset! För någon grädde är det minsann inte... Haha

Nej, ska väl ta något att äta nu. Så dagen kan rulla vidare på sen. Kom på en grej igår till Jonas, well, tänkte höra med Chrille idag vad han tycker. För helt plötsligt börjar älskling önska sig hemgifter. Och han har kommit på att vi ska plocka gardinstängerna här hemma "för de är faktiskt jätte dyrt att köpa", haha.. Han är för rolig.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0