Nothing funny ain't going on here my friend

Imorse, puuh. Att bli väckt av att det ringer en jäkla massa gånger på klockan. Jag som sov så gott. Idag har jag ytterligare en lång dag framför mig. Igår hade jag tolv timmar, plus de timmar som jag jobbade dubbelt. Idag, ännu mer dubbelt! Tråkigt nog ska jag behöva jobba hela min lunch också. Inte coolt. Ikväll vill jag vara klar i tid och kunna gå ut eller vad som helst, göra något! Är så tråkigt trött på att vara hemma och vara trött. Haha. Låter klokt, ellerhur? Det är inte mycket som är klokt. Om jag och älskling inte har fått lägenhet innan den 26 Augusti, så flyttar han in här. Det känns lite skumt. Och konstigt. Men, vi vill ju bo tillsammans.....

Är hungrig, men när jag startade datorn så hade jag fått tio mail att svara på, jises. Så den frukosten försvann sakta men säkert. Nu är det typ, brunch. Ska lägga undan rentvätten också sen. Ja, det är väl det roliga som händer här. Haha..



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0