Jag vet att du sover ..

... känner värmen från din hud, bara lukten gör mig svag, men jag vågar inte väcka dig nu, jag skulle ge dig, allting du pekar på, men bara när du inte hör, vågar jag, säga så, jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte stå där du inte ser på, och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag..

Helgen är inte slut än, som tur är, men hittills har den varit hur härlig som helst. Försöker att koppla bort allting, det är helg och jag jobbar inte. Lucky me! Fredags var det Olearys med älskling, dessförinnan jobb fram till nio, och därefter mat på Lazio (?). En pizzeria som är ett hål in i väggen och som har GOD pasta med kättfärssås. Mumma. Sen blev det som sagt aktiviteter på olearys. Igår var det valborg, så på kvällen var det mat tillsammas med Ljung och Q. På pub Oxen som det så fint heter nu. Senare blev det Minnesbergs eld och sällskapet det bjöd på, trevligt. Vid ett tiden begav vi oss och vi släppte av Malins morfar på vägen. Sov hos mig och slocknade direkt.

Jag vaknade som vanligt vid åtta imorse, så jag städade undan på mitt rum efter jag vilat ögonen på dr phil en stund. Kläder röjdes kanske jag ska säga... är besviken på mig själv, har ett jättefint halsband jag gjort av med. Det silvriga med massor av kulor på i olika storlekar. Förstår inte vart jag har gjort av det. Har en känslar av att det skulle kunna ligga kvar i london. Tänkte jag skulle kolla igenom bilderna för att se om det finns med på någon bild. hade ju tänkt ha det halsbandet idag när vi ska på dop..... Suck!

perfekt och oförstörbar, som jag


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0