jag tror jag regnar bort....

Men så söööt filmen var igår! Och rolig var den också, inte så att man gapflabbade, men åh, så söt den var. Och alla fina färger, det är väl det bästa med animerat, de fina färgerna och sättet som de får människor/djur att uttrycka sig, även om det är "tecknat".

Igår när jag gick för att sova kändes det faktiskt lite konstigt att tänka att töserna inte längre är här, utan i ett vaaaarmt land och har det super. Ja, för det regnade både igår och det regnar idag också.

Idag hade jag tänkt bege mig tidigare och köra till mobilia, men först inom mcdonalds. Och handla en eggmcmuffin, och en toast, eller två toast. Jag vet inte. Och så är jag sugen på falafel. Och det finns ju bara ett ställe för det och det är runda grillen. Men nu ska jag iallafall bädda sängen och sen kolla mail, starta telefon, spela in nytt meddelande.

Undrar hur stark jag är egentligen.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0