I just wanna lay in my bed, don't feel like pickin' up my phone..

Haha, lazy song är ju bra idag, typ så det känns =).

Detta med lägenhet och vuxen-liv, känns närmre än någonsin. Älskling och jag kollar golv, färger, stilar, haha... I Lördags, eller kanske var det Söndags så tyckte älskling vi skulle åka till ikea, dock hade de redan hunnit stänga. En Gekås resa känns inte heller alltförlångt bort om det blir lägenhet. Det är så svårt att inte hoppas, det känns som att det är så nära! Berättade för mamma, tydligen hade jag inte gjort det innan...
Också har jag betalt hem idag. Fy vad duktigt. Och tydligen har en liten tanta här på vår gård fått ta hand om en kattmamma med hennes 3 (?) ungar, aaah, det är ju ödet, för igår tänkte jag att jag inte vill bo ensam med Jonas, att jag vill ha en egen katt, också händer detta..

Jag vet inte om ödet är bra eller dåligt. Hah..
Men nu är det dax att bege sig till sitt andra jobb för dagen. Hard work!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0