Gotta do, what I've gotta do

Ojdå, här har det inte hänt alltförmycket...

Well, det rullar på det mesta. Vissa saker mer trögflytande än andra såklart! Igår pratade jag lite med Daniela om våran tripp till dem i sommar, hittade perfekta flygbiljetter, och idag när älskling också sökte på dem så sa han att det priset jag angett inte stämde, det var halva priset mot vad jag trodde! Jag trodde det skulle kosta ca 2500:-/resa (för båda två på ena hållet) och lika mycket tillbaka. Men nej, det priset är för oss båda, både dit och hem. Det gjorde fan min dag! Vill bara boka så fort som möjligt så man vet att det blir av. Det är mindre än två månader till dess!

Skit att flygresorna till Mallis inte är fullt så billiga, det hade varit super om det varit så. Men det måste bli en tripp dit också.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0