Best wishes, mf.

Kan man skolka från sitt jobb? Ringa och sjuka sig? Hahah.. Det hade fan varit något idag! Det är strålande väder ute, jag har solat i typ 25 minuter och det är så hääärligt! Jag vill inte jobba idag! Jag smorde tom in mig med coccos olja, förhoppningsvis gav det någon nyas av lite mörkare vit, haha.. Men jag har iallafall fått shortstreck, så jag är inte kritvit. Pfft!


Har suttit morgonen igenom och sorterat upp en jävla massa papper. Orkade inte alltså. Så jävla tråkigt. Och vad gav det mig, inte ett smack! Iallafall så känns det bra att ha gjort det, men men.

Vände ihopa tre ägg till en äggröra, till det, vatten. Haha, och jag är den som tycker det är fånigt med bantning. Men hur kan det komma sig att man tycker kroppen ser tråkig ut, när man vissa dagar tycker att den strålar? Jag har fler bra dagar än dåliga dagar kan jag ändå få ta och berätta. Men för tillfället känner jag mig, dallrig. Haha. Iallafall så älskar jag ägg, och det känns bra att kunna ge igen ibland på Jonas....  Dax för resterande delen av frukosten, vatten och en p-pilla. Åh, jag måste få skriva av mig av min frustration bara, preeeecis när jag lagt upp äggröran på ett fat, saltat och pepprat. Så ringer det en person. Aaaah, han kunde inte komma till sak, och började snacka om danskar, och vilka jävlar dem var, och om skådespelare!?!?! DO I LOOK LIKE I CARE? I DON'T! Han höll på i en kvart, 15 minuter och hur varm var min äggröra sen? Ljummen.

Nej, nu måste jag minsann byta och om sedan bege mig. Måste berätta om min födelsedag också en dag. Ah, om det är en sak jag vill göra om i livet (två för jag kan inte bestämma mig), så är det 1, fylla 20 igen, 2, ta studenten/göra om thailandresan. SÅ bra var den.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0