När man tänker på trollen!

Aaaaah. Jag ligger i soffan, invirad i en filt och bara slösurfar. Jag trivs! Älskling verkade tydligen inte så sugen på spa (who blames him?) så idag har jag kollat resor/hotell till/i London. Så, vi får väl se vart vi landar... höhö.

Annars då? Klockan ringde 05.55 imorse, jag gick upp men inte älskling förrens 06.16, då skulle vi vara vid bilen om 4 minter, enligt hans egen "tidtabell". Ja, vi var vid bilen vid halv ungefär.. Släppte av honom hemma, sen gick jag upp och mös ner mig i sängen med filten runt om mig och kollade hotell, hann knappt kolla flyg, så det gjorde jag nu senare.

Kl 08 begav jag mig till Prenzo. Var där till 16, körde hem till älskling, lagade mat med Mojje, torkade badrumsspeglen ren, vattnade alla blommor i huset, sen började jag städa i frysen. Alltså, vilken familj har TIO kylklampar i frysen när det varit VINTER?! Haha... Dessutom tömde jag ut kanske en liter isbitar. Men sorterade olika sorters mat i olika fack, jag är för duktig. Sen städade jag i grönsakslådan i kylen, ja där var det mer än grönsakerna som var levande! Ja, det var det minsann i skinkan också. Ueä. Och så påbörjade vi en handla-lapp. Dom har haft så mycket i frysen att man inte vet hur länge något legat där i. Så osagt håller jag på att göra en tömning.

Sms'ade älskling för 20 min sen, han borde vara hemma när som nu tycker jag, fast, jag bad honom snällt ifall han kunde handla Riesen med sig. Vad är det för dille? Men det är ju så gott! Så jag passar på denna veckan. Han nämnde sushi, eller så var det jag, jaja, det går också bra. Fan, det låter som om jag är gravid eller något ju. Struntsamma, eller nej, inte struntsamma så, men ah. Iallafall så sa han att han kunde tänka sig att prova det någon mer gång. Upp till bevis vad han har med sig hem..

Nu har jag inte tid att skriva mer här, jag ska chilla vidare....


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0