När jag för en gångs skull ...

... åkte till H&M och tänkte PROVA kläder, ja då öppnar de inte förrens kl. 11, så då blir det inget! Jag kör ju inte tillbaka dit nu, för att klockan är dax. Jag var där vid 10.10 innan... Så när jag kom hem satte jag mig och solade en stund, nästan helt vindstilla och så härligt! Tyst, lungt och varmt.. Satt med jacka uppknäppt, halsduken var inte stramt åtvirad, den var uppvirad!

Nu ska jag in i duschen, för det behöver jag, mitt hår och min kropp.

Igår var det tänkt utgång, men jag var verkligen inte på humör igår. Det var nog den sämsta dagen jag haft på länge. Älskling masserade mig i sängen så jag somnade vid elva.. Så jag vaknade vid sju/åtta lagom utvilad. Spejade tv'n till nio, sen blev det upp och hoppa. Jonas, Mojje, Chrille och Gisa skulle på mässan, jag känner inte för det så skippade det. Men när de är klara, så ska vi till lillaglassfabriken och äta glass har jag bestämt iallafall :). Så jag måste vara klar innan dess... Så, nu är det tid. Att entra duschen.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0