Lunch

Sådär, nu är det lunch sedan ca 15 minuter tillbaka. Imorse började jag, eh, var jag på  Prenzo 7.40, stannade till 9.40, åkte hem här till älskling och satte igång direkt, bara att köra. Gått igenom många av företagen jag skulle. Så jag har lite lunch nu fram till 13.00, då vet jag att "första" personen är tillbaka från ett möte. Så kör jag på igen och sista samtalet hade jag tänkt göra vid tvåtiden. Om jag hinner idag hade jag tänkt bege mig till Prenzo, annars ska jag dit imorgon bitti, men man hinner tyvärr inte så mycket som man velat på två timmar, men det är ju absolut bättre än inget! Jag gör det för att det är kul att aktiveras.

Jag älskar att ligga i sängen en hel dag, springa i pyjamas från ena natten till den andra utan ombyte till vardagskläder. Men, då behöver jag dagar som är fullspäckade och att jag är peppad att ta tag i saker. Idag startade den andan tidigt! Så den sitter kvar, hoppas att den gör det om 45 minuter också bara :). Men nu har jag pratat med både ägare till stora företag, vd'ar och "vanliga arbetare". Självförtroendet stärks och man blir säkrare på hur man ska formulera sig. Det var så himla nära med en, tills han frågade om vi var en verksamhet (och inte en ideel org. som han trodde), då ville han inte vara med längre. Han sa till och med "-ja men klart kan vi vara med på en liten en!".

Strunt samma, nu är det paus. Så jag slö surfar lite, för jag gjorde inte det först när jag satte mig med datorn, utan jag visste just det att nu ringer jag så får jag roa mig sen när folk inte har tid med mig (lunch).

Igårkväll bäddade vi rent med det som jag köpte till älskling på Ullared, han tycker om ett sorts påslakan-sett som är lite bubbligt. Så det sov vi jättegott i inatt. Så gott att man inte ville vakna och jag blev faktist irriterad på riktigt.
Ohja, igår kväll bokade jag flygbiljett till i sommar!
Well well well... Nu ska jag SLAPPA vidare.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0