Alla luktar tång i Trelleborg?

Det har inte blåst något överdrivet idag, men det har inte heller varit vindstilla. Så jag känner som ett sus i huvudet.. Skönt att vara hemma iallafall! Möttes av två kuvert från Prenad. Lön är ju aldrig fel. Jag har jobbat på Look media idag och jag har ett pass imorgon också. Måste hålla igång lite på de andra om man nu får chansen. Eftersom man vet inte hur sommaren blir. Jag trodde verkligen att jag hade allt på det säkra, men just nu känns det inte som att det är upp till mig längre. Well well.

Ska svida om till mys kläder och köra hem till älskling. Ikväll blir en lugn och skön kväll, är sugen på godis, så det blir kanske ett besök i en sådan butik....


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0