TT, -to tierd

Tänkte skriva att jag är hemma efter en weekend i Stockholm, men så är inte fallet. Men hemma är jag iallafall. Risotto är lagat och nästan två glas vin. Innan idag när jag körde hem från gokarten så tänkte jag på gårdagen och det var minsann bara snabbt i morse som jag mådde segt. Och kom fram till att det är människor med förmycket tid som blir bakis. För idag resterande av dagen har jag faktiskt mått bra. Och det är med endast frukost i magen. Och det var ändå mer än 12 sen jag åt något. Då alltså. Nu har jag ätit. Gjorde risotton på gasnka fri hand. Använde krossade tomater och tränade i slutet någon ost vi hade i kylen. Är jävligt trött nu. Kommer att sova gott, och somna gott. Imorgon ringer kl. 7.00 och det är minsann inte bättre än idag. Nej. Sängen. Nu. Natti.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0