Spegel spegel på väggen där ..

Livet rullar sakta med säkert på. Ja, alltså dagarna går fort. Jag är allt annat än rastlös. Men, jag tycker att jag jobba för mycket. Jag pallar helt enkelt inte. Igår när jag kom hem från jobbet (körde till Jonas) så vart ytterdörren låst. Gick till baksidan. "balkongdörren" var öppen, sträcker mig för att ta tag i handtaget BOOM. Jag har gått med huvud, näsa och allting rakt in i glasdörren. Jag har nog aldrig känt mig så förnedrad. Huvudvärk och ilska. Dessutom kommer jag på att jag ska vara på prenzo imorgon och där står jag som den stink-hög jag är efter ett varmt pass på gokarten. Jag måste hem och duscha. Jonas var väldigt o-trevlig innan i telefonen. Jag hade noll jävla anledning att vara där. Gick skamset därifrån och körde hem. Ignorerade samtal och gick in i duschen. Idag, har jag fortfarande riktigt ont i min näsa, intre bruten, men det var nog inte långt ifrån. Hjärnskakning betvivlar jag inte för en sekund heller. Kan säga att jag sov gott inatt.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0