Om inte för evigt, men ändå för en stund !

Inatt så hade jag verkligen en skum dröm. Förstår inte varför sådant kommer. Trams. Men får såklart ändå tankarna att rulla lite vidare. Sovit väldigt gott iallafall. Känner mig verkligen utvilad. Jaja, trots att älskling väckte mig halv sju och sen ringde klockan sju. Och vi kom i säng igår elva. Typ.

Igår besökte vi ikea (som måååånga gånger förr) och hittade en soffa vi vill ha. Vi har även bytt säng. Och det blir tydligen en 160 säng. Det finns inte 140? Iallafall så byter vi för att den första vi hittade (är superfin) men så himla hög! Såfall behöver jag en pall brevid.. I lördags när vi tog Malmö rundan för att kolla möbler hittade vi ett fint matsalsbord, samt storarumsbord. Hittade även en fin kista ... Japp, det ska nog gå vägen. Men det känns så sjukt skumt, vi ensamma, vi som verkligen ska bo tillsammans, älskling sa "sambo" igår, men det låter bara konstigt. Men ja, så blir det. Hallen känns som att den är svår. Lite smalare än normalt tycker vi nog, men vi ska nock komma på en bra lösning.

Älskling ska stå på lägenheten, iallafall tills jag fått ett fast jobb. Idag tänkte jag höra hur pass dommen blir. Sen kan vi se när jag får ett fast jobb. Nej, nu ska jag borsta tänderna. Kanske äta något litet också. Kallt idag så det är jeansleggins och min hjärte tröja.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0