Gårdagens dröm, dagens verklighet?

Igår åkte älskling och jag till Ikea, vi påbörjade vår framtid ihop. Köksgrejer alltså. Sen körde vi hem till älsklings farmor (min farmor också litegrann), och där satt vi bara och snackade ett tag, fick en bakvåg. Tja, den kommer att komma till användning misstänker jag! Så sa vi, för vi visade vilken säng, och soffa vi vill ha, så sa vi det att det är ju mycket lättare att börja kolla soffa och andra möbler mer seriöst om vi fått se lägenheten. Gissa vad älskling precis ringde och berättade. VI SKA SE PÅ DEN IDAG! Käns ju helt sjukt. Tänk om man blir besviken. Det går ju inte. Jag tror inte jag kan bli besviken, hoppas verkligen inte jag blir besviken. Hoppas vi känner att det kommer bli hur bra som helst. Hoppas vi kan gå någorlunda där inne. Atm så är det tydligen byggröra. Well well.

Ska snart sticka och jobba, men känner att det kommer bli en bra dag iallafall :). Har hört om det är möjligt att få ut min lön också.. Det lär ju behövas.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0