SNART.

Alltså packningen har gått bra idag. Jag har självklart saker kvar, ett par skor på torkning (sant), bikinis på torkning, mobil och laddare på laddning och tandborsten. Fan det var något mer. Ja, alla skor och till sist funderar jag nu kring om jag ska ta med mina träningsbyxor. Det är ju så jävla nice att glida i. Inte långa, inte korta, bara är. Ah, de får nog åka med. Älskling har packat tio (10!!!) kg. Haha, jag är nog uppemot 100 snart. Men jag har alla krämer, salvor, schampo osv. Men jag är ändå stolt över min snåla packning. Det kan omöjligt väga mer än 20 kg. Då dör jag litegrann.

Fortsätta packa nu, eller chilla runt här iallafall. Jag tror inte jag glömt något, och jag har inte freakat ut även om jag inte ens har en packlista. Vad är detta, hur kan jag INTE ha en. är man sjuk om man skriver en på flyget dit? Hahahah..


Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0