Planer.

Igår var ju inte riktigt som det brukar vara. Men samtidigt så är det kul med lite ombytt så man vet vad man trivs bäst med ... Muaha. Igår var det jag och massor av killar (iallafall de sista timmarna). Men i början av kvällen så var det jag, älskling och Robin. Ett bra team, grabbarna alltså ;). Jag var chaffis på eget initiativ, så jag var inte riktigt med i alla diskusioner/snack. Vi startade på mando bar, för vi kom inte in på TGI's haha. Lätt för att killarna var med.. Mando hade nice drinkar med (man är ju tvungen att provsmaka så inte killarna blir dåliga) och jag drack alkoholfritt. Chrille och hans vän dök upp vid tolv och vid halv ett kom två killar till. Jag, Jonas och Robin tog bilen till båten. Frittinträde och fri garderob är ju helt okej. Men stället är ju rätt speciellt. Jag kanske inte var där med "rätt" folk heller, hade föredragit tjejerna! Kvart över två begav vi oss därifrån. Körde Robin hem och sen körde vi inom McDonalds på Jonas begäran innan vi kom hem.

Detta har varit den största party veckan jag haft, även om jag druckit en gång av tre. Men det var lill-lördag, Onsdag, på Etagé -nyktert. Fredags på TGI's onyktert, firning av Mia. Lördag, igår, nyktert på Mando och Båten. En komplett vecka! Den har iallafall varit väldigt bra..

Påtal om bra, så kollade jag jobb mailen, två nya mail strax efter det nya året! Påminns man av vilken sommar det komemr bli? Fyfaaan! Jag ser fram emot en sommar med fruktansvärt mycket JOBB. Därför kändes det inte så svårt att tacka ja till en skidresa i Mars. Änsålänge är det bara planer, men jag är ju lätt på! Det var det som var tanken från början dessa månader, Thailand är ju bara ett stort plus såfall. Tillbaka till jobb så är det 7½ månad med hard work. Med allting som händer som varit "hemligt" (t.o.m. för mig!) så kommer det förhoppningsvis bli få timmars sömn!

Nope, nu ska jag svida tshirt och dra mig till limhamn och hämta älskling och mojje som dykt idag. Tror de har en till innelektion, sen är det bara fyra utedyk och efter det står de med varsitt certifikat till scubadiving, GRYMT!


Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0