Min chans.

Flyr från mig själv, till mig själv, hemma. Älsklingen och Mojje är på dykcentrat, avlämnade. Så nu är jag hemma och bara slipper tänka på något. Typ, för jag måste städa hela mitt rum. Kolla igenom ett litet skafferi (inget roligt sådant, men bättre nu än om två veckor!) och lämna något kvitto här hemma. Sen ska jag hämta mina kråkor och så ska jag försöka lura på dem pizza. Hehe, från pizzahut, fyfan vad gott! Tror de är klara om en timme, så jag kör inom en timme. Alltså, en timme att städa och röja.

Påtal om att röja så står det fortfarande en sopsäck sen nyår i hallen hos älskling..

Idag var vi och kollade på väskor. Jonas vill verkligen ha en backpacker väska. Eh, jag vet inte vad jag tycker om det riktigt.. Som handbagage är det okej, men that's it.. Tror jag.

Nej. Ska väl försöka resa mig från stolen nu då..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0