I'm having a good time with you!

Mitt rum är KAOS! Jag har inte varit hemma på flera dagar, har liksom bott i mina så plastpåsar hos älskling, och i hans t-shirtar.. Men nu är vi hemma hos mig, ska snart hoppa in i duschen, men det hade varit nice att komma ren till ett nystädat rum. Så det är väl bara att ta tag i det, med en jäkla massa musik, så man iallafall blir lite taggad. Ikväll mini-firar vi Mia! På TGI's verkar det bli, inte mig emot ;). Älskling är min backup plan på chaffis, men hans pärons flyg blev lite försenat (de kommer hem idag). Så jag får se hur vi löser allt. Men vi är rätt bra på att lösa saker ...

Vi var och handlade med mormor för en liten stund sedan också. Det tjänade vi 1000:- på. Till resan alltså, hon ville bjuda oss på middag men det räcker förhoppningsvis till mer än en middag! Om vi inte slår på stort dvs! Haha, vi har ätit för det innan..

Nej, städning var det ... suck.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0