"Alltså det är verkligen..."

Om nio dagar, mindre än det.. Så är vi i värmen med steeeekande sol (hope). Men, vaddå? Märks det att jag längtar eller? Det suger ju bara så H-A-R-D att jag blivit förkyld nu. Hoppas verkligen att det går över snart! Samtidigt vet jag inte om jag bara borde vila, låta förkylningen ta över kroppen och på nio dagar måste jag ju hinna bli frisk. Eller om jag bara ska köra på i 200 blås och hoppas att förkylningen blir undanträngd?

Förresten så verkar det snart bli av att vi även betalar för bilen! Vilken jävla månad detta är! Dessutom har jag ofc med "flit" glömt bort att skicka in mina arbetade timmar till LM. Och pengar från Prenzo kommer inte förrens nästa månad. Sen är det ju trevligt om vi kan leva lite i Thailand. Men i runda slängar blir det + för att sedan "försvinna" ca 50'. Vaddå, dyr i drift? Neeerå. En helt vanlig Januari månad, phaa! Men, då är vi Thailand resenärer, men fickpengar, och en halv bilägare. Men, inget tas ut i förskott. Även om jag brukar vara bra på det.

Idag träffade jag Sandra och Imorgon blir det Carro!

Funderar på om jag ska plocka undan alla snorservetter som ligger på golvet, Jonas hoppar som en groda mellan högarna (som är på hela golvet) och kläckte ur sig -"Alltså Vivi det är verkligen äckligt med allt papper på golvet!". Jaha. Det var ju synd att du tycker det, sålänge de inte är i sängen är jag glad! Hahaha..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0