6/9

Dagarna närmar sig med stormsteg. Varje dag kommer jag på vettiga saker att kolla upp/köpa innan vi sticker. Men, nu är det inte många dagar så det gäller att man kommit på det nödvändiga redan! Fast, jag har inte börjat packa än. Men idag tog vi med väskan det är tänkt att jag ska ha (för jag ska inte ha min fina hallonrosa..) utan vi ska ha väskor. Utan hjul, blir spännande! Iallafall, idag när vi kom hem till mig för ca 2 timmar sedan och jag gick upp på mitt rum såg jag att Sofie kräkt i min säng, på mina kläder! Wtf, haha.. Så nu körs tvättmaskinen ;p.

Jag får väl skylla mig för att jag låter allting ligga framme, eller iallafall låtit ligga framme nu denna veckan. Om hon inte spytt på min filt och kläderna så hade det legat på lakanet och sugits upp i madrassen så jag är rätt tacksam ändå! Haha. Pest eller Kolera?

Idag kom jag på att det kanske ändå är värt att ta med lite eget tvättmedel. Vi har inte läst något om kemtvätt.


Igår var det firning i fin lokal och pompa och ståt av Sandra och hennes vän Emilia som fyllt 20! Vi tjejer fick komma vid sju så var det lite tilltugg som var redigt gott. Matlust igen? -Ohyes! Sen blev det någon lek och båda var roliga tyckte jag.. Men namn, haha, det är väl inte min starkaste sida.. Vid halv tio någonting så begav jag mig, tyvärr. Fast visst, det var ju frivilligt, men. Jag vill verkligen bli frisk. Känner mig betydligt bättre idag, än föregående dagar. locket är kvar, snoret är kvar, huvudvärken är kvar, allting är bara lite mildare! Men jag behöver ändå ha någon dag lugnt till. Imorgon och Måndag ef.m..

Fan vad jag blev sugen på kladdkaka. Sådan från coop. Lagom lägligt. Not. Vi ska strax hoppa i badet, älskling och jag. Hipphipp ska bara ta slut... Och nu undertiden borde jag ju lägga undan alla väskor som ligger på golvet. Men bara borde. Också borde jag lägga alla respapper i en plastmapp. För det har jag fortfarande inte gjort.

Ohja, idag växlade vi pengar. 27.500:- bath har vi nu iallafall. Har ärligt en känsla av att det kommer räcka väldigt länge. Även om man måste dela summan på 4 eller 5 för att få fram pengarnas värde i svenska. Påtal om pengar, korten vi ska ha med oss, igår höllt jag nästan på att spärra mitt. Min kod är så enkel att jag glömt bort den. Hoppas inte det händer fler gången. Men jag minns den inte nu heller. Nej, väskorna! 3 min!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0