5/9

Jag tar det lugnt. Tydligen vill det inte hjälpa mig, för igår upptäckte jag på "skojs skull" att jag har/hade(?) feber. Det vettigaste jag gjorde igår var iallafall att betälla medicin inför resan. Tummen upp!

Idag började jag må sådär illa som jag gjorde igår. Tydligen går det inte att överleva på vatten och lite blåbärssoppa, så jag kokte soppa igårkväll. Inatt sov jag underbart gott. Förutom att jag var uppe en halvtimme mellan ett och halv två. Men så gott som jag sov sen hade jag lätt kunnat varit uppe en halvtimme till för att få sova fram tills nu.

Jag blir bara så jäkla rastlös när jag ligger i sängen, på ryggen, kan inte vända på huvudet för då gör huvudvärken, ögon-rinnandet och snor-stockningen sig påmind. Nu ska jag slappa en bra stund till.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0