2010 - 2011

Nytt år. Nya chanser.

Tack för ikväll alla som kom och stannade och gick. Haha.. Jag hade trevligt, och tyckte vi klarade maten galant!

Tolv-slaget var champagne, gott nytt år önskningar och darrande kropp, satan vad kallt det var! En stund därefter blev det sluddriga telefon samtal och efter en timme ungefär var alla hemma här som skulle vara hemma. En tid därefter begav sig de sista gästerna Carro och Theis. Då blev det något kort timmes sömn, men nu känner jag att snart är det morgon morgon, så jag kan likagärna hålla mig uppe. Jag vet bara inte vad jag ska sysselsätta mig med. Film känns lite sådär. Får kolla om det inte är nyheter snart på tv. Annars så vet jag att det blev en liten bit kladdkaka över.
Fast, att bara krypa ner brevid älskling och kramas lite är inte så fel det heller.

Gott gammalt, gott nu och gott nytt!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0