We're left as shells

Inatt hade jag en dröm, jag drömde att jag fick barn, självklart var det med Jonas. Men detta barnet, var så himla litet! Det rymdes i handen och ja, det var en kämpig dröm "helt enkelt". Dessutom befann vi oss i en värld som inte var denna. Varför drömmer man sånt? Imorse när älskling gick orkade jag inte gå upp med honom, så jag berättade bara att vi fått barn inatt, haha. Sen slappade jag i 20 minuter och därefter ringde min klocka också.

Idag är det dommedagen. En leta-sponsorer-dag. Vilket förhoppningsvis kan ge lite extra extra i slutet av månaden, men jag har inga större förhoppningar. Försöker iallafall att inte ha det.. Men jag har dock tänkt på kläder och håret ska väl upp i en svans. Tror det blir en lång dag, så det blev en helt ok frukost med det vi hade hemma (dvs. inte allt förmycket!). Nej, dax att borsta tänderna och stoppa ned nödvändigheter i väskan. Wish us luck!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0