To do again.

Ropa inte hej förrens du är över bron. Jörgen ringde för en liten stund sedan. Ska ploera på de kontakter jag gjort, alltså blir det ingen bilfärd idag, sköönt. Antaligen imorgon och antagligen i övermorgon. Man måste ställa in sig på det värsta. Eller alltså, det kan ju absolut bli bra, det tvekar jag inte på. Men, det känns onödigt att åka Skåne runt om folk tänker säga nejtack, när man är där.

Så tänker att jag borde göra det snabbt nu, och så har jag resten av dagen över och är fri och ledig. Istället för att bara sitta här och uggla, för när klockan är tolv sen så har alla viktiga människor lunch, och ibland kan de minsann ha lunch till klockan två! Haha. Så jag ska väl lista de företag som det är värt att återkomma till och sen bara göra det. Efter sju hela dagar som jag varit ute tyckte jag fortfarande den sista dagen och den sista gången som jag gick till ett företag att det var nervöst, likdant detta. Men så måste man vända på det, en erfarenhet rikare, och helt ärligt, vad är det sämsta som kan hända mig? Att jag får ett nej? Ja, det måste vara det. Eller om jag skulle göra bort på något grovt sätt så det skulle skada företaget, men helt ärligt är jag säker nog på mig att veta att det skulle jag inte göra, så det "värsta" somsagt, ett nej.

Sen idag måste jag ringa Kent också, och höra om tävlingen 4-5 Juni (eller Juli, jag hatar de månaderna, varför döper man två månader nästan likdant och dessutom i följd av varandra? Korkat! Det är som det där med min födelsedag, 05-06/06-05, hur ska man kunna komma ihåg vilken dag? Åh.). Iallafall så är det en Gokart tävling då som jag lovat att jag ska vara sekreterare i. Det räknas grymt mycket folk och folk ska anlända redan Torsdag- Torsdag-kväll.

Lista företag.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0