Trött på att vara trött.

Puuh. Kvart i sju ringde MIN klocka, tänkte att det är likabra att den ringer tidigt, jag är inte så snabb när jag "kan" flexa. Men det är Fredag idag, på gott och ont, jag hade gääärna dragit mig lite i sängen men det var bara att skutta upp!

Brevid mig ligger en HÖG med papper, papper som ska gås igenom och skickas iväg, men inte nu, det får bli senare, det är en jäkla massa företag. Och idag ska det läggas till ännu fler! Den i princip ENDA som var positiv igår var när jag kom till huvudkontoret för Bmw (återsäljare) i helsingborg var en tjej som jag fick prata med, trevligt att någon tar en på allvar. Har nämnligen en känsla av att en del andra kanske inte gör det. Eller så bryr de sig helt enkelt inte om varför jag kommer dit. Well well, jag fick ett tips på ett stort företag av henne på bmw, väldigt snällt!

Well well well.. Ska kolla om jag fått någon lön från look media nu, annars får jag nog slå en signal. Fick mina papper från Prenad igår iallafall. Inte allt för mycket, men någon skillnad gör det iallafall, och det är faktist kul har jag insett de senaste dagarna. Det är kul och spännande att åka runt till företag som jag gör, man vet aldrig vem man träffar och vad personen/personerna säger. Men tiden i bilen, jag är trött såfort jag ens kommit upp till Helsingborg/Ängelholm/Klippan. Alltså så att jag nästan gäspar! Så jag känner att, imorgon, ah ljuvliga sova ut dag, du är efterlängtad. Det gör inget om jag vaknar klockan sju imorgon, bara jag inte är mer trött!

Nu måste jag starta, sen måste jag duscha med nämnligen...



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0