Soppa.

Jag har ungefär tre skedar soppa att stoppa i mig, sen har jag ätit en liter soppa, ja en hel liter. Yammie.

Jag borde skriva in alla ställen jag varit på igår och idag, skriva kommentarer kring det och maila Jörgen. Jag vet om att jag bara borde göra det. Men jag är trött. Det känns som att jag varit igång i ett helt dygn. Det har jag kanske nästan också. Gick och la mig halv elva igår (okej, jag får skylla mig själv), gick upp innan halv sju imorse, var på Prenad och stod och sorterade papper kl. 7.15, vid 9.30 begav jag mig, fooort till mcdonalds, alltså så fort som det går när det är snökaos och bilen framför kör i 30 km i timmen och pratar i telefon samtidigt (frukosten tar slut 10). Alltså, då undrar man om 1, personen är RÄDD för att köra i snö (är man rädd BÖR man stanna inne eller använda kollektivtrafik) 2, bara är en jävla snacke-maja och kanske borde kolla i backspegeln och inse att man har en kö bakom sig på typ tio bilar. Jävla dåre! Haha, vaddå, märks det att jag är irriterad?


Handlade min frukost, njöt. Det är så jävla gott, jag ska äta det imorgon med :). Haha. Iallafall, sen körde jag hem, bytte skor och körde sedan ner och tankade bilen, igen. Det är det enda jag gör. Jag tror jag tankat för snart 3000:-. Lönsamt, nej. Sen begav jag mig, efter Lund var vägen torr och det fanns knappt snö så långt ögat kunde nå, visst låter det som en lögn? Nej, ingen lögn. I Ängelholm (där jag befunnit mig idag) var det nästan strålande sol, så jag kände mig lite missplacerad med mina varma, luffsiga skor, men det trivdes iallafall jag med.

Vid kvart, tio i fyra besökte jag min sista kund och då begav jag mig sedan hem. Hann med fyra längre samtal, närvarande? Nej, man jag visste fan iallafall vart gasen var.

Nä, nu MÅSTE jag ta tag i företag, bla bla bla. Så jag kan lägga mig med gott samvete. Och upp och hoppa imorgon, lika pigg och glad. Yeey. Imorgon blir en exakt likadan dag som idag. Prenad två-två½ timmar på morgonen, Gokarten resten av dagen, och sen ska jag nog handla med mormor. Fredag? Blir nog likadan, bara andra planer för kvällen. Jag längtar, LÄNGTAR tills det är helg, bara Fredag eftermiddag..  Åh. Listan var det ja... Sen ska jag borsta tänderna, soppan är iskall, och krypa ner i sängen och se på Efterlyst, då kanske inte livet känns så jävla glatt, haha.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0