Sköldpadda

Det tog lite tid att lista alla företag som jag kan tänka mig att ringa upp. För tillfället 22 stycken. Men den listan ska kortas ner, ska kolla vilkas direktnummer jag har, sedan vilka som känns rimliga, osv. Men nu är klockan 12, så jag har gott om tid på mig att börja ringa vid två. Så ska kolla upp alla företag så jag kan starta i tid och bara köra. Men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förmedla på ett vettigt sätt att, ja. Ah, detta liksom. Strunt samma, första företaget får vara provråtta. Andra, tredje och fjärde också.. Haha. Men nu måste jag verkligen sätta igång, det är det som är det sämsta med mig, jag har lätt att dra ut på saker. Hade jag bara gjort detta i morse/förmiddags hade jag redan varit klar antagligen! SUCK!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0