Ops!

Alltså, att jag är "sparsam" har ju verkligen satt sina spår i mig, men igår, ja då jäklar! Först var jag, älskling och Robin på Nova. Där hittade jag massor av fina kläder inne i Lexington butiken.. T-shirt, jeans, zip tröja, skärp and so on, i nästa butik jag går in, Bianco, hittar jag en jättefin plånbok. Det tråkigaste med att den var så fin, var att precis hela dagen hade jag tänkt att mamma och jag skulle ut och shoppa varsin riktigt fin plånbok =fint och dyrt. Nej, då hittar jag en söt plånbok som är på halva priset, den kostade 75:-. Så den svindyra plånboken sket sig ;p. Jag var ju tvungen att köpa den jag hittade .. Sen åt vi mat och en kille på jack&jones frågade om min väska var en kopia.....?! Sen lämnade vi Nova, körde inom mobilia, och tur var väl det, där hittade jag ÄNTLIGEN (!) min nyårsklänning, och de hade fått in den i sexy-sexy modell, så det fick bli en av var, så när jag provat de imorgon (antagligen dusch-dag imorgon) får jag besluta vilken som behålls.

Dagen förövrigt då? Kl. 6.45 satt jag och älskling i bilen, påväg till hans jobb, för han hade ingen firmabil (iom att vi varit på semester), sen körde jag förbi mcdonalds, handlade två toast och körde till Prenzo! Jobbade till halv fyra, sen stack jag spontant till frissan borta på Köpenhamnsvägen, hon hade tid så det blev en klippning direkt! Så skönt! Hon hade även schampot som jag ville ha, så det blev en prov förpackning av det också, det räcker så länge ändå! Allting gick på 309 kr. Drop in klippningen gick bara på 200:- så det var ju perfekt, annars hade jag räknat med nästan det dubbla för bara klippningen, men det var bara att tacka och ta emot. Dessutom är det rätt trevligt att gå till frissan själv, så man kan snacka lite med frisören också. Vi hade samtal genom hela klippningen, det är nästan så jag undrar när hon ens klippte mig, fast tro mig, jag känner en sådan förbättring på håret så jag vet att hon klippt mig. Funderar på att tunna håret, klippa det litelite kortare, men det passar inte min hårtyp, tyvärr. Hade jag haft spikrakt hår hade jag inte tvekat!

Mja, det var den dagen det!

Igår kom jag på grejer jag skulle kunna skämma bort mig med. Igår hittade jag dessutom massor av fina underkläder... Men jag klär inte i rött, eller så är det bara något jag måste komma över...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0