Om du lovar på heder och samvete ..

Idag har jag haft sponsor runda med Jörgen, det har faktiskt varit skoj idag! Eftersom vi bara "dyker upp", är det ofta att rätt folk inte är inne.. Men då väntar man en stund och sen är de inne och idag fick vi med Porsche! Fan, jag skäms att jag inte ens är säker på hur det stavas! Men nu kollade jag stavningen och första försöket var rätt! Tur... Så dem ska vi ha på bröstet och magen. Fan, det kommer bli så snyggt. Jörgen skulle ringa Koeningsegg och puscha lite på dem nu igen, nu när vi fått Porsche.. Haha.

Imorgon redan (eller tja, jag bestämmer själv ;)) ska jag ut och leta, själv. Det innebär; leta upp rätt sorts företag, kolla så de passar statusmässigt, och så att företaget har god ekonomi. Det mesta av researchen är redan gjord, det "enda" jag behöver för göra är kolla upp adress/karta samt till vem jag ska vända mig, det är mycket enklare tror jag om man kollat upp försäljningsansvarig först. Sen ska jag ut till företagen, leta upp denna personen och helt enkelt övertala denne till att köpa sig in på vår raceiga overall! Imorgon ska jag nog börja med företag som jag inte riktigt tror på, jag behöver något att öva mig på, skaffa lite självförtroende. Dessutom har jag hört med J, så att det är okej att jag jobbar på Gokarten med telefonen, samtidigt som jag är på Prenzo och sorterar papper, tycker ju om båda jobben, så det var det som jag hintade lite om igår.. Dessutom fick jag ytterligare en idé OCH kontakt till vad som kan göras till vintern. Funderar över hurvida jag vill göra med nästa (sommar)säsong. Så mycket som blir nytt. Och nytt betyder mer flyt.

För att berätta något tråkigt, eller för mig gott.. Så är det att jag äter en jäkla massa sött! Det är någon form av godis nästan (okeeejdå, var.) dag! Känner mig så trött i huvud och kropp och samtidigt sugen på sött. Men, vafan gör det. Förutom att det inte är bra för hälsan bryr jag mig faktist inte för tillfället. Jag är inte orolig. Det tar nog slut snart..

Nej, nu ska jag bara flyta lite på intärnejd!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0