No more weekend. Weekstart?

I Lördags slocknade jag vid halv tolv, vid två något ringde älskling, så det var bara att upp och hoppa och köra in till stan, full värme i sätet och i bilen uppskattades!

Söndag, jag och mamma bara bestämde oss, japp, idag sticker vi, sms'ade Mia och hörde om hon skulle med men hon vart upptagen för dagen. Så vid nio så körde vi. Inkl. frukost och vänta på en långsam bil att köra ut från parkeringsplatsen tog det 2 h. Sen var vi inne. Var där i nästan fem timmar, det är nog Ullareds rekord för vår del, haha.. Handlade lite smått, inget speciellt så, utom påslakansettet till älskling, en tröja och ett par fillingar. Något smått till mig. Notan blev på under 500:-, helt okej. Också hade vi en heldag vi tjejer, jag, mamma och Fifi. Förresten, hittade en jätte fin lampa på Ulla. En sådan ska absolut stå i mitt sovrum/vardagsrum när jag har en lägenhet!

Påvägen hem så körde vi inom Ängelholm (får ju visa mamma!). Tyvärr hittade jag inte ner till hamnen så vi körde till stranden istället vid campingen, så fint. Det tyckte mamma också.

Idag vart det ingen sovmorgon precis, fast ändå känner jag mig någorlunda utvilad. Sovit så gott inatt. Kom ut från duschen för snart en halvtimme sen, men direkt efter duschen kurade jag ner mig i sängen, hatar att det är så himla kallt här hemma (hos Jonas).

Men nu är det väl dax att smörja in mig och klä på mig, så det kan hända något denna dagen. om jag ska vara ärligt är jag tacksam om det inte är allt för mycket men bara för att jag skrev det nu så lär jag väl få en helskutta till dag. Jag är fortfarande inte säker på om jag sagt att jag skulle jobba på Prenad idag. Tyckte vi sa att vi skulle höras på Måndag.. Well well.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0