När man känner hur turen är med en, då kommer oturen knackande på dörren..

Idag har gått bra, mitt första företag jag besökte köpte en sponsor plats, på bröstet, vilket ger mig lön nog iallafall för bensinen igår, idag och två dagar till (om det nu skulle bli öken). Alltså rätt schysst. Har ett företag till som verkar suget, men de var tvunga att kolla budgeten... Ska fortsätta på Måndag.

När jag äntligen kommit hem och var .. nej jag var inte hungrig, men jag borde vara det. Så ringer jag mamma och de vill de att jag kör dem till AW, javisst. Bara det att på vägen hem...... Så nu ska vi iväg, älskling och jag och när vi går ut till bilen så måste jag ju berätta..... Haha. Vilken jävla tur dag. Knappt något har jag ätit idag (ingen lunch) och en liiiiiiten tallrik med sallad(?). Till råga på det har jag nog lite PMS fortfarande.. Haha. Ja, så önska mig lycka till och hoppas att bilen står med alla fyra däck fyllda med luft..... Och lika så ikväll och imorgon och året därefter.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0