Körd.

Känner mig så trött. Igår blev det betydligt senare än vad jag tänkt mig. Behöver få sova ut litegrann.
Funderar om jag ska jobba på Prenad på Fredag. Behöver verkligen omväxling och Måndag är sista dagen, iallafall för Klippan. Sen är det Lockarp, men det är det lite mer chill känner jag. Dessutom är det lättare att "veta" vilka företag som kan vara intressanta här.
Ska maila Jörgen hur det gått hitentills, har ca 1 dag kvar till att besöka företag och sedan ½ till att se till at få bokat möte..... Märker att detta inte är en lätt vecka iom. sportlov=ledighet. Så ja. Vi får nog försöka komma fram till något vettigt.

Så nu har jag alla mina anteckningar framför mig, och borde skriva mail och skicka. Jag borde dessutom duscha och jag borde vara hunrig. Jag borde, dammsuga mitt rum med.... Tappade en kruka för två eller tre dagar sedan och ja, det ligger små jordklumpar här och var helt enkelt.


Smack !


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-02-21 @ 18:06:02
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0