K to the A to the O to the S!

Jaha, så är det Lördag, jaja, tiiiidig morgon eller Fredag natt, jag bryr mig inte om betäckningen. Iallafall så var jag hemam från jobb kvart i fem, åkte hem och hämtade Jonas och Micke, sedan så körde vi till Jägers där det handlades lite smått. Körde mig själv hem och började fixa mig lite. Strunt samma, this is the boring part.. Blablabla. Tillslut kom Jonas och Micke hit, de kollade hockey medans jag fortsatte göra mig iordning.

Måste bara flika in, fyfan vad jag är sugen på mitt godis som ligger i bakluckan av bilen som står aldra längst bort!!!

Tillslut kom vi iväg och ja, Gumpen blev verkligen överraskad, i foppa tofflor! HAHAH, det var så sött.. Så sjöng vi för henne och allting startade bra. Ändå tills några idioter blev överfulla. Alltså, det BÖRJADE med att en person spydde på golvet... Övernitad sa han att "Neeeej, det var inte jag!". Jaja. Sen blev dom "hotfulla", så kom polisen dit, sen spydde någon annan i deras fulla gäng, på golvet på nästan samma ställe där han andra killen spytt för typ 40 min sedan. När de äntligen lämnat iallafall lokalen (till och från..) kommer det fram att det är ytterligare en spya på toan, brevid toan. Jag fattar inte. Hur kan man bete sig så, mot ens vänner? De hade ju inte varit bjudna om de inte kände någon där. Och självaste (inte på dagen) födelsebarnet. Så jävla pinsamt.

Till råga på allting var, är, Jonas as kalas himself. Jätte kul för alla andra, men vem fan är det som ska sova med honom? Haha. Jag bytar gärna pojkvän, iallafall för ikväll.

Behöver jag nämna att jag endast drukit vatten under hela kvällen? Hoppas alla sviniga människor får sig en jävla baksmälla. För övrigt, så var kvällen skoj, men ändå... Så jävla respektlöst.

Har försökt få ett svar, men det kommer väl. Hade iallafall varit hyggligt, i minsta mening.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0