Jag lever!

Nej, det var inget farligt att ringa. Men första som jag fick pratat med, haha. Om man inte är intresserad kan man ju säga det. Nej istället sa han att det ringde i en annan telefon och att han var tvungen att ta det, det förstår jag, jag skulle ringa upp lite senare. Ringde tio min senare, ingen som svarade, ringde 30 min senare, ingen som svarade. Well well.

Men nu är klockan 15.50 så jag anser att jobbe-dan är slut. Ringde Chrille och hörde om Elna var inne på kontoret, så jag ska jobba imorgon. Känns bra. Att jobba lite där också menar jag! Också verkar det så bra som att Chrille hittat någon som vill värdera bilen.. Så det är ju bara till att hålla tummarna. Men ska jag vara ärlig så har jag och älskling varit och kollat smart bil. Kan inte släppa att de är så jäkla söta! Och älskling verkar också tycka att det är en bra bil. Lite skillnad mot Volvon vi kånkar runt på nu, och kan ju säga att det skiljer minst 0,6 liters förbrukning, MINST. Hahah. Men det som är tråkigt är att de är så jäkla dyra, ägs av Mercedes, så det är därför. Men ändå! Man kan köpa en nästan ny bil för typ .. 90' och en ny bil för allt mellan 110'-...... hur-mycket-man-själv-vill! Men, 20 dan närmar sig och jag är väl värd det bästa? Haha, nej skämt å sido..

Jonas vill hålla i min födelsedag, vågar man lita på det? Förresten så fyller jag år på den ultimata dan, tror aldrig jag har haft sådan tur innan, så att jag fyller 20 gör ju inte saken sämre, PÅ EN FREDAG! Hahaha!

Åh nu hittade jag coolaflaskan (godisen) som jag blev av med innan här i sängen, lycka :(. Ja, jag är fortfarande kvar i sängen, jag har bara gått upp ett fåtal gånger idag, men jag sitter iallafall upp, utan stöd.. Funderar på att gå ner och platta till detta uggle-boet jag har på huvudet.

Idag skrivs det papper, det känns overkligt.
Nu kom älskling hem!


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0