Jag är så jävla trött!

Jag kan inte säga att igår gick dåligt. Hujeda mig vad nervös jag var när jag kom till mitt första ställe. Han lät mig iallafall berätta i princip allt jag ville med tackade snällt nej och berättade att de var nöjda med deras enda sponsring. Sen var jag iväg på fem andra ställen också. Där var några som var lite halv intresserade, men inte alls lyriska, om man säger så. Igår var jag i Klippan och Ljungbyhed. Idag tänkte jag ta Ängelholm, hoppas att de är lite mer mottagliga. Jag vill inte gå back på detta jobbet, iochmed körningen. Igår blev det mer än 20 mil, så det är inte helt gratis.

Hade tänkt komma iväg lite tidigare idag, så igår kollade jag upp åtta stycken av 12 företag som jag ska försöka hinna idag. Vill gärna vara hemma till strax efter fem iallafall, idag är det ju Fredag, så det känns även som att det inte kommer vara så mycket folk inne efter kl. 15. Men det hoppas jag att där är, annars får jag köra upp där igen ....  Om jag sålt tio idag, fan vad gött det hade varit. Haha, the sky is the limit? (;

Nej, nu ska jag kolla upp de sista företagen och sen lägga in dem på GPS'en. Får låna Chrilles :). Hah, annars hade jag tyvärr inte haft en jäkla aning om var jag varit!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0