Ja det bästa man kan göra är att skita stort i allt.

Tvätten är nog klar där nere, redo att hängas upp. Uh, mitt rum är också redo att städas. Jag giter inte bara, inte för tillfället. Istället har jag kollat till mina konton... Haha, sparandet har ju gått lite sisådär nu senaste två månaderna, tre. December var det ju resan.. januari var det alla fickpengar. Ändå tycker jag att jag saknar typ... 20'. Med ändå menar jag att jag har ju ändå haft en inkomst undertiden.. Inte lätt att hålla reda på alla pengar... Förhoppningsvis blir det inte många fler tillfällen att slösa pengar. Har även fått reda på en grej som kommer ge mig jobb dubbelt upp, igen! Fast lite mer utbrett nu. Inte mig emot. Vem säger nej till två löner för två jobb som sköts samtidigt? I vinter är det förhoppningsvis fortsättning också. Tror detta året blir jäkligt bra. Tufft, men jäkligt bra. Detta ror jag hem.

Dessutom hittade jag Gagas nya låt på spotify, blev så glad, den är GRYM! Den svenska killen, Ulrik, när han gör den, är den med så jäkla bra.. Tyckte orginalet lät som kabare musik de första gångerna, men satan i gatan..

Nej, nu borde jag verkligen gå ner och hänga upp tvätten, slänga i en maskin till och sen städa. Hade tänkt dammtorka och verkligen städa ordentligt, det är väl därför som jag inte gjort något än. Men nu ska jag.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0