I can count on you cause you can count on me ..

Om fem minuter ska jag bege mig hade jag tänkt, kanske borde leta fram alla papper och allt... Allt och allt. Men iallafall. Blir spännande idag.

För att strunta lite i idag, jag vet ju ändå inte hur något kommer gå.. Så storstädade jag verkligen mitt rum, så nu är det rent och fint. Ända till älskling kom hit och tog av sig sitt underställ, då flockade det av sig... Igen!? Well well. Sydde strumpor gjorde jag också igår, haha. Silver blev det.

Nej, borsta tänderna och leta fram papper så är det dax för mig att bege mig. Ohja, bilen igår! Båda hjullagerna byttes bak och så var det något med bromsarna, att de "fastnat" ? Inte på riktigt men det byttes iallafall. Fönstert hade de inte hunnit kolla på. Men antar att räkningen blir hög nog ändå, man kan inte få allt men nu är bilen så tyst och skön att det nästan (NÄSTAN) glädjer mig att jag ska köra långa sträckor inom den närmsta tiden. Japp. Men nu är det dax att kila.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0