Home sweet home ... Or?

Jo, det är rätt så skönt att vara hemma, fastän jag hade gärna stannat en eller två vecka/or till.. Well well. Fått lite spännande brev under tiden jag varit borta. Alltid skoj när det är brev som berättar att man ska "få" något och inte alltid bara betala..

Dessutom hann jag redan inom första kvällen vi kom hem få två jobb erbjudande.. Det första jag fick reda på var min gokart chef Jörgen som ringde och berättade om en sponsor runda vi ska göra, vi bestämde möte till Fredagen. Sen fick jag höra från Chrille (Jonas pappa) att de saknat min hjälp på Prenad, så jag ska jobba där imorgon. Fredagens möte med Jörgen har gjort mig så jäkla spänd, om jag drar hem detta snyggt blir det en bra belöning. Visst, jag har två veckor på mig... På Tisdag får vi se hur hela "vår" ide mottags. Men det är ju jävligt najs att det bara är två veckor. Dock är det massor av planer som rör sig med gokarten och jag är sjukt sugen på denna säsongen som förhoppningsvis blir ännu tuffare! Det kommer den garanterat att vara, med både Lockarp och Klippan, cafeeterian och alla andra planer. Eh, jag ska dessutom ha Klippans bokningstelefon också, så jag ska få en bra telefon med internet och grejer.. Can't wait! Så spänd!

Pga. allt som rör jobb är jag verkligt sugen på att belöna mig med något stort. Jag vet inte vad bara, småshopping gör en inte glad i längden.. Kanske har mina små planer. Också vill jag verkligen boka tid till klippning, får se efter tisdag hur det blir med det. Blir väl liknande som förra gången, kommit på att jag trivs med den längden.. Nu är det bara väldigt långt, och slitet (läs torrt)!


Helt ärligt orkar jag inte skriva något om semestern, men det är den bästa resan jag gjort! Så det var ju ett perfekt sett att starta året med! För att nämna andra roliga saker som händer detta året så är det närmsta förutom jobb, älsklings och min 5 års dag den 16/4! Och mindre än en månad efter fyller jag 20! Sist och minst? Haha..

Jo jag måste handla en lite plånbok, som får plats i min väska jag handlat, eller clutch, det enda kravet är att stora sedlar ska få plats, så jag är redo för sommaren ....


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0