Hey, over there!

Jaha, jag vet inte vad jag ska skriva idag. Jag är seg idag, hoppas på att vakna i bilen. Idag ska jag till Ängelholm igen, förhoppningsvis hinner jag delar av Helsingborg också. Satt och skrev ihop den listan igår. Helsingborg alltså. Tycker att det gäller idag, nu får jag vända på statistiken! Så jag har lite mascara på ögonen, haha. Usch vad fjäskigt det lät. Då kan jag dra ner det med att istället för att tvätta håret blev det torrschampo tills flaskan tog slut, sen blev det hårspray och det ser absolut okej ut. Så, inget mer fjäsk..

Antar att jag inte har mycket mer att tillägga. Igår träffade vi Rita och Per, åkte till en trevlig lantbutik. Så älskling, när det är vår tur (att bygga hus...) vet jag vart vi kan (ska) åka. Och varför jag verkligen känner mig taggad att vända på trenden är bara för att motbevisa.....

Nu ska jag ner och käka frulle, sen ska jag sticka. Eh, packa datorn, och allt det...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0