Helgen är slut.

Utan tvekan. Synd, men ändå lite skönt, fast det är jäkligt skönt att sova "länge" också. Detta har varit en av de bättre helgerna på väldigt länge.

Fredag, fan, jag minns inte vad jag gjorde då. Jobbade? Nej, ah älskling jobbade över på torsdagen, jättelängem han var hemma vid halv tio tiden, så Fredag hade vi ledigt tillsammans. Sova länge och hade väl mest en mysdag, mer minns jag inte iallafall. Minns inte kvällen heller direkt.

Lördag gjorde vi antagligen något på förmiddagen/dagen. Senare på dagen träffade jag Nicole! Det var bara tre månade sen senast, men man vet minsann inte när det blir nästa gång. Hon är hemma för att ordna med visum till Usa, för ett år. Är riktigt glad för hennes skull, att hon trivs och grejer! Träffade henne i ca en timme, sen kom älskling och hämtade mig, hon skulle iväg. Så vi åkte hem till honom och kollade lite på Melodifestivalen, hörde lite vad som hände för kvällen. Tillslut fick vi besked och vi gjorde oss snabbt klara, sen hämtade vi Chrille på vägen in till stan och fortsatte mot BigBowl, där man inte fick komma in om man inte var 20, eller bokat bana.
Så vi körde till Barcelona och var där i ungefär en timme. Sen hämtade vi upp de som bowlat, och satte kurs mot Slagt. Väl inne på Slagt blev vi samlade allihopa och efter drygt 2 timmar drog vi oss hem till Chrille och bara snackade .. Vid 3 begav vi oss hem, en nykter kväll för mig, så jag körde. Det är ju för bra att köra. Tror det blir min framtid. Men man ska aldrig säga aldrig. Men kvällen var vääldigt lyckad iallafall!

Söndag var lite lat, men jag och Nicole bestämde kvällen innan att vi skulle höras om hon inte skulle iväg till Tyringe hela dagen. Älskling, jag och Chrille körde till mediamarkt och kollade tv/systemkamera. Senare på dagen hörde Nicole av sig så träffades vi i någon timme till. Måste ta vara på tiden ju! Sen hemma var det slutet på Solsidan och så sov vi hos mig inatt.


Idag har jag jobbat på Prenad. Massor att göra, men det är bara skoj. Hade kunnat stanna kvar i ungefär två timmar, men när klockan var 16.15 var det dax att packa ihop och bege mig. Älskling hörde av sig under dagen och erbjöd sig äta sushi, men vår restaurang har stängt, för gott! Så vi hamnade på Mando, med grillad sparris och revbensspjäll som förrätt och varsin planka till huvudrätt. Gick in på gallerian och fick mitt klockbatteri bytt, undertiden tog vi en snabbkoll i butikerna. Sen när klockan var uthämtad så gick vi till gottelisa.. Så det är väl inte så svårt att gissa vad jag äter atm... Haha. Körde förbi jägers och handlade blommor, till min familj, mormor och Jonas familj. Lämnade av älskling hemma, körde hem till mormor och lämnade blommor och snackade en stund, henne syster har dött. Hennes yngsta syster. Men vet aldrig när det händer så man måste ta hand om varandra. Hon blev väldigt glad för blommorna. Sen körde jag hem och nu är jag här. Älskling kommer väl om en stund. Ska snart lägga mig. Så fortfarande så trött! Igår tog det tid för mig att somna, så det har väl med det att göra, och lite Thailand rutin... Jag vill bara tillbaka. Allt.
Måste bara komma på ett sätt att kunna uppehålla sig där. Sen är det inga problem. Vad är jag bäst på? Det måste man ju kunna utnyttja. Eller iallafall väldigt bra på. När jag kommit på ska jag berätta, inte allt men självklart små ledtrådar. Det är jag bäst på, men det är ingen affärside direkt. Eller?

Imorgon var det tänkt sponsor, men tydligen fick Jörgen förhinder, så det blir på Onsdag... Dagarna tickar neråt, nu är väl "bäst uppnådda/genomsnitt" 2 per dag. We'll see. Imorgon ska bilen på service, de ska få kolla till bilen och byta vad det nu är som skramlar (antagligen hjullagert). Iallafall ska detta ske kl. 8. På morgonen. Funderar på om jag ska försöka jobba lite på dagen också. Vet inte. Tror det kan vara skönt att ha en vilovilo dag. Fast kanske borde säga storstädar dag. För det behövs.
Nej, sängen.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0