Allt och inget

Pappa knackade rätt fälgen. Ja, jag vet inte vad jag gjorde igår. Helt klart var det iallafall att jag var för trött för att köra så mycket bil som jag gjort! Körde både till ängelholm, runt i hela Ä, körde hem därifrån, körde päronen in och hem till/från stan och sen körde jag älskling och mig in till stan och hem..

Ikväll har jag det lugnt... Skönt det med. Lite tid för endast sina egna tankar.. Typ. Iallafall kollat hur jag ska ta img hem från Stockholm i Juni. Det verkar bli flyg, det är ca 1200:- billigare. Okej, man kanske inte ska jämnföra med förstaklass på ett x2000. Men iallafall så är det nästan hälften så billigt att flyga, dessutom går det 3/4 timmar snabbare. Det som är tråkigt är att jag missar hela torsdagen. Kanske behövs jag inte på banan Torsdag kväll, så jag kan stanna en natt till .. Och flyga tiiiidigt på Fredag morgon. Well well.

Har öppnat och kollat jobb mailen. Mer än 50 mail. Helt sinnes. Mindre än hälften var reklam, de resterande var ev. bokningar, bokningar som skulle bekräftas osv. Skoj, men det påminner om hur denna sommaren kommer bli. När man redan i Februari får boknings-förfrågan om Augusti månad, ja då jävlar kommer schemat vara fullt! Och telefonen kommer ringa. Men konstigt nog var där bara en person som "lämnat" meddelande på luren. Måste ha lite koll på den också, då visitkort delas ut hejvilt nu när jag fixar sponsorer.


Annars då? Känns som om detta varit en extra kelig dag, men sådana behövs också. Tycker detta varit en flitig dag för att ha varit en Lördag, visst den är inte slut än... Tänkte förbereda och kolla Helsingborgs-adresser också, så jag har ett ännu bättre kör schema, tills kommande vecka. Vill inte flänga runt för mycket på olika håll, utan göra körningen smidig.

Känner mig trött redan.. Jag har lovat att vara chaffis. Vi var hemma innan tre inatt, vaknade tjugo-över-nio, så man är väl inte helt utvilad, än.

Varit och hälsat på Gisa har vi också gjort idag. Why not? Som Meddi säger. Undra om hans Thai-kort kommit fram. Påtal om Thai, hade Johannes postat i Jonas logg att de båda fått salmonella, och undrade om vi klart oss, hur fan vet man att man fått salmonella? Är det farligt och kan man bli av med det? Lyckligt ovetandes...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0